Fyra lager kläder, isigt stativ och längtan efter varm kaffe 🙂 Vinterkylan har verkligen visat karaktär idag och landskapet var magiskt! Bilderna är tagna idag längs SäveÃ¥n, Lerum.
Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *
Kommentar *
Namn *
E-postadress *
Webbplats
Lämna ett svar